Lookbook.nu

Hey hey 🙂 Na een tijdje erover na te denken heb ik besloten toch een account aan te maken op lookbook.nu. Op deze site kan je allemaal outfits van jezelf plaatsen en natuurlijk ook inspiratie opdoen van anderen! Super leuk toch?

header

http://lookbook.nu/bffaddicted

Als je op het linkje drukt kom je op mijn pagina uit, ik ben vandaag pas begonnen dus er staat nog maar één outfit op. Maarja, binnenkort zijn het er natuurlijk meer! Dus ik zou zeggen maak ook een account aan en volg me! Come to the dark side..

Dit was even een korte post, ik wilde eerst een OOTD doen, maar ik was te laat met foto’s maken.. Het was al donker 😦 Maar als je al een account heb op Lookbook,nu, laat het me weten! Dan ga ik zeker even kijken 🙂

Liefs Laurie

Leave a Reply

